Korzystanie z Serwisu
Sklep Wędkarski "Rybi Ogon" ;
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
a) Sklep Wędkarski "Rybi Ogon"; prowadzony przez Artura Grzywnowicza. Adres: Sklep Wędkarski ,,Rybi Ogon", ul. Witosa 1B, 11-200 Bartoszyce REGON 280208835 NIP 743-120-77-84
b) Numer konta PKO Bank Polski 33 1020 3570 0000 2802 0059 1149
c) Użytkownik - osoba zalogowana w bazie danych Sklepu Wędkarskiego "Rybi Ogon";
Rejestracja w Sklepie Internetowym przez Użytkownika, jest równoznaczna z akceptacją niniejszego Regulaminu. Tym samym Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie informacji od Sklepu niezbędnych do realizacji zamówienia na udostępniony przez niego adres email. Użytkownik, który dokona akceptacji, rejestracji w Sklepie będzie otrzymywał informacje handlowe na temat usług, produktów i ofert specjalnych oferowanych przez Sklep.
Użytkownik może udostępnić swoje konto osobom trzecim na własne ryzyko i odpowiedzialność. W razie zmian w danych osobowych zawartych w formularzu rejestracyjnym użytkownik niezwłocznie dokona ich aktualizacji. Użytkownik może zażądać usunięcia swoich danych osobowych z bazy danych Sklepu Wędkarskiego "Rybi Ogon"wysyłając wiadomość email na adres: serwis@rybi-ogon.pl lub dzwoniąc pod numer 505-107-296. Zakup towaru następuje poprzez umieszczenie wybranego towaru "w koszyku", a następnie wypełnienie formularza zamówienia. Każde zamówienie będzie potwierdzone elektronicznie, a w szczególnych przypadkach telefonicznie. Użytkownikowi przysługuje prawo do odstąpienia od zamówienia do czasu potwierdzenia wysłania towaru przez pracownika sklepu.
d) Klient - osoba, która dokonała zakupu za pośrednictwem Sklepu Wędkarskiego "Rybi Ogon"
2. ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH W Sklepie Wędkarskim "Rybi Ogon"
a) Sklep Wędkarski "Rybi Ogon" prowadzi sprzedaż towarów prezentowanych na stronie internetowej należącej do Sklepu Wędkarskiego "Rybi Ogon"
WARUNKI UCZESTNICTWA
a) Użytkownikiem/klientem Sklepu Wędkarskiego "Rybi Ogon" . może być:
- osoba fizyczna
- osoba prawna
- jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
b) w przypadku osób fizycznych, klientem może być osoba pełnoletnia lub małoletnia za zgodą oraz wiedzą swoich rodziców.
c) Użytkownik/klient: jest odpowiedzialny za treść prezentowanych przez niego na forum publicznym komunikatów, opisów i materiałów, których treści nie mogą zawierać informacji o charakterze bezprawnym, w szczególności:
- nie mogą naruszać obowiązującego prawa
- nie mogą zawierać słów powszechnie uznawanych za wulgarne i obraźliwe,
- nie mogą naruszać praw własności intelektualnej lub innych praw osób trzecich,
- nie mogą zawierać wirusów oprogramowania,
- nie mogą być związane z inną tematyką, niż tematyką wędkarską
- nie mogą prezentować poglądów politycznych, obrażać uczuć religijnych,
- nie mogą zawierać informacji handlowych np. odnośnie oferty konkurencji
- nie mogą być wysyłane z fałszywych adresów email lub przez osoby, które podszywają się pod inne osoby lub podmioty lub w inny sposób wprowadzają w błąd Sklep Wędkarski "Rybi Ogon"
Sklep Wędkarski "Rybi Ogon". pozostawia sobie prawo do usuwania powyższych treści, oraz do wyciągania konsekwencji prawnych w stosunku do ich autorów.
d) Wszelkie działania osób trzecich mogące utrudnić lub destabilizować funkcjonowanie strony internetowej będącej własnością Sklepu Wędkarskiego "Rybi Ogon" , powodują:
- natychmiastowe zablokowanie konta tego użytkownika/klienta.
- pociągnięcie do odpowiedzialności prawnej i karnej przez Sklep Wędkarski "Rybi Ogon"
e) Użytkownik: ponosi odpowiedzialność za działania osób trzecich, które są związane z użyciem konta lub hasła użytkownika na stronie Sklepu Wędkarskiego "Rybi Ogon".
f) Zarejestrowanie się w bazie klientów sklepu lub złożenie zamówienia w Sklepie Wędkarskim "Rybi Ogon" przez Użytkownika/klienta, jest równoznaczne:
- z akceptacją postanowień niniejszego regulaminu.
- wyrażeniem zgody na otrzymywanie informacji od Sklepu Wędkarskiego "Rybi Ogon"niezbędnych do realizacji zamówienia na udostępniony przez niego adres email
- na życzenie klienta, zamówienie może być dokonane bez konieczności wprowadzania swoich danych do bazy danych Sklepu Wędkarskiego "Rybi Ogon"
ZAMÓWIENIE I CZAS DOSTAWY
Od 01,07,2009r. Wszystkie wędki wysyłamy w tubach ochronnych.Silniki spalinowe, elektryczne, echosondy, fotele karpiowe, pontony itp. oraz wędki o długości transportowej powyżej 150cm. Wysyłamy kurierem UPS oraz DPD.
1. Warunki szczególne.
a) Czas dostawy towaru do klienta to max. 14 dni, zazwyczaj 3-7 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia.
c) Zamówienia powyżej 1200 zł dostarczamy na nasz koszt! (nie dotyczy łódek, pontonów, wioseł, silników elektrycznych, spalinowych i akumulatorów do silników elektrycznych). Jeśli paczka jest cięższa niż 5kg część kosztów przesyłki pokrywa Klient (po uzgodnieniu ze sprzedawcą), zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej.
d) Przy dokonywaniu zakupów z opcją przedpłaty na konto bankowe. Przelewu należy dokonać dopiero po potwierdzeniu mailem przez Właściciela Sklepu Internetowego o dostępności towaru w magazynie. Pierwsze potwierdzenie wysyłane automatycznie na Państwa skrzynkę jest tylko potwierdzeniem przyjęcia zamówienia. Potwierdzenie jest dokonywane ręcznie po sprawdzeniu dostępności towaru.
e) Koszty wysyłki paczek są obliczane na podstawie Tabeli patrz niżej.
f) Jeśli zamiast paragonu chcą Państwo otrzymać fakturę należy swoje dane rejestracyjne uzupełnić o nazwę firmy i dane adresowe oraz numer NIP, w uwagach kończących zamówienie należy wpisać adnotację "faktura VAT"
Wysyłka Paczek- Cennik Paczki Pocztowe i Kurierskie UPS
Paczka pocztowa, w tym nadana na poste restante
|
GABARYT A |
GABARYT B |
GABARYT A |
GABARYT B |
|
Ekonomiczna |
Ekonomiczna |
Priorytetowa |
Priorytetowa |
do 1 kg |
9,50 |
12,00 |
11,00 |
14,50 |
ponad 1 kg do 2 kg |
11,00 |
14,50 |
13,00 |
17,00 |
ponad 2 kg do 5 kg |
13,00 |
17,00 |
14,50 |
19,00 |
ponad 5 kg do 10 kg |
18,00 |
22,00 |
20,50 |
26,00 |
Paczki kurierskie UPS/DPD waga do 30kg 20zł przelew, 25zł pobranie. Powyżej 30kg. zależności od wielkości gabarytu ustalane indywidualnie.
Zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM wymiary paczek pocztowych wynoszą:
MAKSIMUM: suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość - 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm.
MINIMUM: wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, z tolerancją +/- 2 mm.
GABARYT A: to paczki o wymiarach:
MINIMUM - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm,
MAKSIMUM - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: długość 600 mm, szerokość 500mm, wysokość 300 mm.
GABARYT B: to paczki o wymiarach:
MINIMUM - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm, szerokość 500mm, wysokość 300 mm,
MAKSIMUM - suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość - 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm.
g) Jeśli w zamówieniu klienta brakuje zamówionych pozycji ( nie więcej niż 50%)wysyłamy przesyłkę z towarami które są dostępne, jeśli braki przekraczają 50%klient jest informowany o takiej sytuacji telefonicznie lub droga elektroniczną.
2) Zasady postępowania reklamacyjnego
Nowe warunki gwarancji i reklamacji towaru obowiązują od 1 stycznia 2005.Gwarantem i stroną przejmującą działania gwarancyjne jest dystrybutor sprzętu. Oto, co należy robić, jeśli sprzęt chce się reklamować: Kartę gwarancyjną wraz z dowodem zakupu, opisem uszkodzenia, jeśli nie ma karty gwarancyjnej wystarczy dowód zakupu, czyli paragon lub faktura, przesłać na adres Sklep Wędkarski "Rybi Ogon" na swój koszt. Sprzęt zostanie odesłany do producenta, na koszt sklepu, i po otrzymaniu nowego bądź naprawionego zostanie odesłany na koszt Sklepu.
UWAGA! Nie przyjmujemy paczek z reklamacjami wysyłanych na nasz koszt ! nie uwzględniamy reklamacji bez dowodu zakupu!
Dniem wniesienia reklamacji jest dzień, w którym dotarła paczka z reklamowanym towarem. W przypadku reklamacji dotyczącej kwoty zamówionego towaru lub usługi,Użytkownik zobowiązany jest wskazać kwestionowaną pozycję i kwotę. Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 7 dni od daty jej wniesienia. W ciągu 7 dni Użytkownik otrzyma odpowiedź zawierającą uzasadnienie, a także informację o trybie odwoławczym. W przypadku pytań dotyczących reklamacji proszę wysłać email, a chętnie odpowiem.
3) Program lojalnościowy
Polega on na tym, że każdy klient, który zarejestruje się w naszym sklepie będzie mógł przy przekroczeniu pewnych kwot uzyskać rabat procentowy na kolejne zamówienia. Rabaty te będą naliczane automatycznie przy podsumowaniu każdego kolejnego zamówienia. Dotyczy to jednak osób, które założyły w naszym sklepie konto czyli się zarejestrowały, gdyż tylko w ten sposób mechanizm sklepu jest w stanie "rozpoznać" klienta.
Skala rabatowa:
Wartość zakupu powyżej: 1000,00 zł rabat: 2%
Wartość zakupu powyżej: 1500,00 zł rabat: 3%
Wartość zakupu powyżej: 2000,00 zł rabat: 5%
Wartość zakupu powyżej: 3000,00 zł rabat: 8%
Wartość zakupu powyżej: 5000,00 zł rabat: 10%
Uwaga ważne - rabatem nie są objęte produkty w promocji.
4) Zmiany w zamówieniach, złożone w odstępie kilku dni: (max.3).
Jeśli zamówienie złożone pierwszego dnia nie zostało zrealizowane (wysłane) do momentu skompletowania kolejnego zamówienia, na życzenie klienta przesyłamy obydwa zamówienia w jednej paczce (Opłata pocztowa jak za jedną przesyłkę).
,,Negocjuj ceny,,
W Sklepie wędkarskim ,,Rybi Ogon,, istnieje możliwość negocjacji cen na określonych warunkach. A mianowicie: artykuły z wynegocjowaną ceną nie będą wliczane do programu rabatowego. Aby móc negocjować cenę potrzebujemy dowód w postaci linku z konkurencyjnego sklepu z takim samym artykułem w niższej cenie. Informację w postaci linków, lub propozycję cenową wybranego artykułu proszę przesyłać na adres:serwis@rybi-ogon.pl. Spełnienie powyższych warunków nie oznacza automatycznie akceptacji na nową cenę. Zawsze tego typu sprawy będą rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedź w postaci maila na korektę cenową zostanie wysłana tak szybko jak tylko będzie to możliwe. Brak odpowiedzi w ciągu 12h. oznaczać będzie odrzucenie propozycji zainteresowanego. Osoby chcące szybko uzyskać odpowiedz proszone są o kontakt telefoniczny, lub GG. 10294792. Zapraszam do udanych zakupów.
5) Zmiana zamówienia:
Na prośbę klienta, przekazaną e-mailem lub telefonicznie, można dokonać zmian w złożonym zamówieniu - oczywiście jeśli zamówienie nie zostało już spakowane lub wysłane.
Z wyrazami szacunku
Artur Grzywnowicz. |